یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

خوش اقبالی یعنی داشتن دوست خوب

دوستی که تا براش تعریف کنی که مامانت هوس کرده بره بازار بزرگ و از اونجا فلان چیز رو بخره فورا بگه خب من می برمش تو که می دونی من بازار رو مثل کف دستم بلدم و فورا زنگ بزنه به مامانت و باهاش قرار بزاره و خودش بیاد دنبالش و خودش هم برسونتش دم در خونه


پ.ن : نمی دونم دیگه کی فرصت کنم که وبلاگم رو اپ کنم 


نظرات 5 + ارسال نظر
پت شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 18:42

دوست خوب نعمته. مخصوصا اگه خوب بمونه.
سفر بی خطر

مرسی پت جان

من یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 14:56

خیلی شیوا و طنز مینویسین، فرصت کردین خاطراتتون رو کتاب کنین... ولی وقتی قسمت شیمی درمانی ستایش رو میخوندم واقعا تحسینتون کردم، خیلی صبور هستین... ان شاالله چرخ زندگیتون مطابق میلتون بچرخه و اون روزای بد برنگرده و تکرار نشه

ممنونم

ربولی حسن کور شنبه 12 تیر 1395 ساعت 13:50 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خوش به حالتون
دوستهای ما که خودمونو هم نمیرسونن چه برسه به مادرمون

سلام اقای دکتر

لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 15:15 http://www.yalda4000.blogfa.com

کی برمیگردی پریسا جون....دلمون تنگ شده واست

خودم هم دلم واسه خونه ام تنگ شده

مامان باران چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 14:08

ادم های خوب دوست های خوب دارند مثل خودت که واقعا خوبی

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد