یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

نمی دونم من بی اعصاب شدم یا اینا واقعا بد رانندگی می کنن

رانندگی با وجود موتوری ها واقعا کلافه کننده شده. نه قوانین یک وسیله ی نقیله رو  رعایت می کنن و نه قوانین عابر پیاده 

موقعی که می خوای از چراغ سبز عبور کنی باید مراقب باشی  که هر لحظه ممکنه یک موتوری از جلوت رد بشه چون هیچ اعتقادی به چراغ قرمز نداره

توی اتوبان داری رانندگی می کنی و یکدفعه یک موتوری بطور شاکی طور و دست رو بوق از فاصله ی نیم متزی که بین تو  و ماشین کناری هست رد میشه و تازه شاکی هم هست که چرا نمیری اونورتر تا من راحت تر رد بشم. خب قربونت برم من دارم بین دو خط رانندگی می کنم و برم اونورتر که یا می خورم به جدول یا ماشین کناری

اینکه به هیچ یک از قوائد رانندگی پایبند نیستن و تازه شاکی و طلبکار طور هم هستن بیشتر منو عصبی می کنه

قبلن ها فقط مرکز شهر پر از موتور بود ولی الان همه جا پر از موتور هست 

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 18:03 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
متاسفانه ولایت ما هم همین طوره.
یکی دو هفته پیش پسری را که با موتور زمین خورده بود میدیدم. بهیار مرکز گفت: توی این ده هر پسری که به دنیا میاد پدرش سه چیز براش میخره و کنار میگذاره: یه شلوار کردی یه چاقو و یه موتور!

امان از موتوری ها

ایران دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 19:22

چقدر نقض قانون اذیت کننده هست.
کاش#همه همه جا قانون را رعایت کنند.

متوجه میشم که منطورت حجاب بنده هست
من بدون حاشیه رفتن یامتلک انداختن راحت حرفم رو می زنم کاری که شما هم می تونین انجامش بدین
من اعتقادی به حجاب ندارم و رعایت نکردنش هیچ آسیبی به کسی نمی زنه ولی رعایت نکردن قوانین رانندگی باعت تصادف و آسیب های شدید جسمی می شود

رها سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 00:17

بخاطر تورم و ترافیک تعداد موتورها بیشتر شده. تا حتی پارسال اینقدر موتور بیرون نبود

موافقم یکدفعه خیلی زیاد شده

نسیم سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 10:06

وای منم از این شاکی بودنشون متنفرم
انگار ما وظیفه مون توی خیابون اینه که برای اینا راه بگیریم و راه باز کنیم

دقیقا
انگار آمبولانس هستن و ما حتما باید راه رو براشون باز کنبم و اگر باز نکنیم شاکی و طلبکار میشن
هوفف بخدا

سما سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 11:36

اخ اخ اخ دست رو دلم نذار که خونه...اصن من از استرس موتورا دیگه دلم نمیخواد رانندگی کنم.از زمین و اسمون موتور میباره موقع رانندگی
کاش زودتر تکلیف اینارو معلوم کنن یه جاده مخصوصی یه قانون مشخصی براشون بذارن
طرف میاد جلوی ماشین قشنگ تو لاین سرعت جای یه ماشینو گرفته با سرعتی که برای موتور زیاده ولی بازم به ماشین نمیرسه.قشنگ جلوتو سد میکنه .والا ادم به اینا بزنه یه عمرم باید تاوان بده میفتن میمیرن خونشونم میفته گردنت

اکثرشون هم کلاه ایمنی ندارن متاسفانه
فقط کافیه پر ماشینت بهشون بخوره و موتور بیوفته زمین، دیگه هیچی، خدایی نکرده ضربه مغزی میشن
واقعا رانندگی کردن با وجود اینا خیلی سخت شده

مهسا سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 14:37

پریسا جان اخیرا رانندگیها و بی نظمی وحشتناک شده.مردم آشفته اند و این پریشانی رو توی رانندگی نشون میدن.موتور سوار ها که بدتر.
و ببخش فضولی می کنم و اون پیام را مخاطب قرار میدم.لازمه بهشون بگم یه قانون انسانی و جهانی هست مثل رعایت حق تقدم در رانندگی که باید مراعات بشه و یک قانون خودخواهانه و غیر انسانی مثل حجاب اجباری ...

باهات موافقم
اکثرا هم عصبی وپرخاشگر. من که مدام به خودم میگم تو کوتاه بیا، شاید گرفتاره، شاید روز بدی داشته و صد البته که گرفتاری ها کم هم نیستن
ممنون مهسا جون و با قسمت دوم حرف هات کاملن موافقم و امیدوارم اون روزی رو ببینم که ایران ماهم مثل بقیه ی دنیا شده

آذین سه‌شنبه 6 شهریور 1403 ساعت 07:56

فاصله یک متری سمت راست بین ماشین و جدول که سند خورده واسه این لعنتیا جوری شاکی میشن و بوق میزنن از ترس میرم تو باقالیا!

یکدفعه پشت چراغ قرمز یکی از همین موتوری ها شاکی بود که چرا اینجوری وایستادی و من نمی تونم رد بشم منم عصبانی شدم و سرم رو از پنجره آوردم بیرون و گفتم مگه آمبولانسی که من وظیفه داشته باشم راه رو برات باز کنم الانم چراغ قرمز هست و صبر کن تا سبز بشه و حرکت کنم
البته که کلی فحش آبدار شنیدم
مردم بی اعصاب و بی تربیت شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد