یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزهای تند زندگی

ابن مدت که کلی اتفاقات مختلف توی ایران مون و البته جهان افتاد 

چندتا اتفاق هم توی زندگی شخصیم افتاده که منو روی دور تند انداخته و فرصت سرخاروندن ندارم 

خلاصه اش اینه که بعد از پروسه ی پر پیچ و خم گرفتن ویزا و ریجکت شدن و اعتراص، بهم خبر دادن که پاشو بیا وبهت ویزا میدیم و می تونی بری دیدن برادرهات و اینگونه شد که درست موقعی که فکر می کردم همه چیز تموم. شده و چقدر بیچاره ام که نمی تونم برم و با دلتنگی باید کنار بیام. راهی هستم 

با مامان و ستی سه تایی داریم میریم


یک چیزی اذیت کننده و عجیب هست اینکه اینقدر از این جکومت اذیت شدی که حالا هرچی اون بگه و موافق باشه تو ناخودآگاه دلت می خواد باهاش مخالف باشی و همسو نشی  

خیلی وقت ها بهش فکر کردم که چرا

راستش علت های زیادی براش پیدا کردم 

کاش میشد بدون خودسانسوری نوشت و حرف زد 

ولی خب نه صاحب نظر هستم و نه فرصتش رو دارم که با توجه به تمامی ملاحصات بنویسمش 

فقط اینکه حیف از زندگی این همه آدم بیگناه که داره نابود میشه 

و واقعیتش همه سیاستمدارها فقط ژست حقوق بشر رو دارن

از صمیم قلبم آرزو دارم مردم فلسطین رها بشن از این همه ظلم 

نظرات 8 + ارسال نظر
ربولی حسن کور پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 ساعت 19:07 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کاش امکانش بود که سپهر را هم میبردین.
میتونست براش سفر خیلی خوبی باشه.

سلام آقای دکتر
سپهر این تابستون پروزه داره و آزمون تافل در پیش داره و سرش شلوغ هست

مونا شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 07:12 https://motherofflowers.blogsky.com/

چه سفر خوبی!
از ته دل آرزو می کنم بهتون خوش بگذره و دل تنگی ها کمرنگ و بی رنگ بشند

ممنونم

نرگس شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 12:39

پریساجون توریستی اقدام کردین؟من امروز ریجکت شدم

نرگس جون منم ریجکت شده بودم
برادرم برام دعوتنامه فرستاد و راستش این دومین بار بوذ که دعوتنامه می فرستاد و ریجکت میشدم و جالب اینجا بود که مامانم هر دوسال یکبار رفته و حدود شش هفت تا ویزای شینگن داره ولی اینبار که با من اقدام کرده بود ریجکت شد
دفعه ی قبل که ریجکت شدم خودم اعتراص نوشتم و بردم سفارت ولی اینبار وکیل گرفتم و اون کمکم کرد و شش هفته بعد از دادن نامه ی لعتراص باهام تماس گرفتن که بیا ویزات رو بگیر
بنطرم شما هم از یک وکیل کمک بگیر

نرگس شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 13:48

منم وکیل گرفته بودم از طریق وکیل همه کارامو پیش بردم
اقدامم برای کشور کانادا بود
البته بهم قبلش گفتن احتمالت کمه
ولی خیلی خوشحالم شما تونستی بری ازنوشته هات همش حس میکردم خیلی اینجا غریبی

ممنون نرگس جان

پت شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 21:07

سلام
چه خوب که میرید. چه خاطره خوبی بشه براتون
در مورد رجکت شدن، منم چند سال پیش دعوتنامه داده بودم برای کسی که رجکتش کردند. اعتراض رو من اینجا نوشتم و دادم. بهم زنگ زدند و رفع ابهام شد. گفتن بهم که دوستت بره از سفارت ویزاشو بگیره.
سفر بی خطر و به سلامتی

والا پت جان ما یکبار سال 2016 چهارتایی اقدام کردیم و داداش دعوتنامه فرستاد و راحت ویزا گرفتیم و رفتم
دوسال بعدش همسرجان خودش ویزا داشت و داداش برای ما سه تا دعوتنامه فرستاد و ریجکت شدیم و اعتراص هم کردیم ولی نتیجه نداد و همه گفتن شاید بخاطر سپهر که نزدیک به سن سربازی هست ریجکت شدی و از این حرف ها
اینبار من و مامان و ستی اقدام کردیم و باز ریجکت شدم ولی اعتراص رو با کمک یک وکیل انجام دادم

رها شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 23:59

سفر به سلامت

ممنون

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 00:49

کلی بهتون خوش بگذره

ممنونم

خاموش یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 09:32

سفر بهتون خوش بگذره. نمی دونم مقصدتون کجاست ولی اگه طرفای ما اومدین ، مهمون ما بشین.
تحسینتون می کنم که آزاد اندیش هستین و انسانیت دارین. آرزوی من برای تمام انسان ها، صلح و شادیست. من هر روز با نگاه به کود کانم، برای تمام کودکان زیر ظلم،هزاران بار می شکنم.

ممنون عزیزم شما لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد