یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اختلاس اخه

دیشب خواب دیدم همسرجان یک کارت بانکی با مبلغ صد و بیست میلیازد تومن بهم داد و میگه حالا برو دنبال خونه بگرد و بخر آخه چند وقتی هست میگه بیا خونه رو عوض کنیم و بریم سمت محل کار من و مدرسه ی ستی و اونجا خونه بخریم که توی ترافیک نباشیم ولی خب پول نداریم و اول باید اینجا رو بفروشیم و بعدم باید بازم روی پول این حونه بذاریم چون اونور محله اش گرونتر هست و من توان این همه ریسک رو ندارم و هی از زیرش در میرم و البته که نداشتن اون مابتفاوت هم خیلی گزینه ی مهمی هست

خلاصه که توی خوابم با تعجب به همسرجان نگاه می کنم و میگم توروخدا هیچ حرفی نزن و برام توضیح نده پول از کجا اومده چون ترجیح میدم ندونم و خرجش کنم 

صبحی با بدخلقی بیدار شدم و به همسرجان میگم اختلاس گر و مفسد اقتصادی. همسرجان با تعجب نگام میکنه و میگه با کی حرف می زنی و منم خواب دیشب رو تعریف می کنم و می خنده میگه وااای فکر کن حتی میشد علاوه بر تعویض خونه یکدونه خونه باغ هم همین اطراف تهران بخریم و منم میگم وااای اونوقت منم کلی درخت زردآلو و گوجه سبز و خرمالو و گیلاس توش می کاشتم و جلوی ورودی اش هم درخت چنار بعدم میگم ولی توی خواب خیلی حس بدی داشتم

موقع خداحافظی هم تاکید کرد که ده روز تا آخر برج مونده و حواسم به مخارج باشه که کم نیارم چون زودتر از دوم و سوم خرداد براش حقوق نمی ریزن 

نمی دونم چرا وقتی کفگیر به ته دیگ می خوره همه چیز هم توی خونه تموم میشه ایشششش


نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
یادمه چند سال پیش نوشتین همسرتون از کار دولتی دارن میان بیرون و قراره پروژه هایی را به طور خصوصی انجام بدن که درآمدشون هم بیشتر میشه. چی شد پس؟

به لطف تحریم ها حتی کشور دوست و برادر چین هم بسختی میشه باهاش مراوده داشت و در نتیجه بازم یکجای کار می لنگه

تیلوتیلو شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:37 https://meslehichkass.blogsky.com/


من یه عالمه خندیدم... ببخشید تو رو خدا

فدات والا خودم هم خنده ام گرفته بود

افق بهبود جمعه 4 خرداد 1403 ساعت 22:21 http://ofogh1395.blogsky.com

تو خوابت هم خرجش نکردی؟آیکون کوبیدن سر به دیوار +

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد