یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

مادر و دختر

امروز که از صبح با ستی خونه بودیم و یکجورایی حبس شده بودیم (به خاطر الودگی هوا) لباسای ست مون رو دراوردیم و پوشیدیم و کلی هم از خودمون با اعمال شاقه عکس گرفتیم اخه دوربین رو گذاشته بودم روی پایه و در عرض 10 ثانیه می دویدیم جلوش و فیگور می گرفتیم یا سر من نمیوفتاد یا پای ستی نبود یا دست من توی کادر نبود یا ستایش از خنده پخش زمین بود خلاصه دوساعت مشغول عکاسی از خود بودیم  

هفته ی دیگه پنجشنبه قراره تولد 6 سالگی ستایش رو بگیریم و دوستای مدرسه اش رو با ماماناشون دعوت کنیم   

مامان قرار بود تا تولد ستی اینجا بمونه که اقا دزده نذاشت حالا هی بهش می گم برگرد ولی گوش نمی ده  

دقت کردین دوماه اخر سال مثل برق و باد می گذره تا ادم میاد به خودش بجنبه می بینه ای وای سال تموم شد امسال عید برادر جان خارج نشینمان قراره بیاد ایران .هرسال اخر تابستون میومد ولی امسال گفت خیلی وقته عیدای ایران رو ندیده و دلش تنگ شده واسه همین این تابستون نیومد که عید بتونه بیاد ..بلیط هاش رو گرفته و هفته ی اخر اسفند میاد منم باید به فکر بلیط باشم و هفته ی اخر اسفند مدارس رو بپیچونم و برم مشهد :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
کیانا دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 15:59

مبارکه مبارک !!!
انشالله جشن عروسیش و جشن فارغ التحصیلیش را بگیرید .عکس از ست مادر و دختری لطفا فراموش نشود !!!!!نه که دختر دارم میخوام الگو برداری کنم !!!!آه لعنت به این آقا دزده !!!!!!!

مرسی کیانا جونم
چشم عکس ست رو هم می زارم البته اینستا
من عکس ست می زارم که تو وسوسه بشی و به خاطر ست کردن هم که شده دختر بیاری

نیلو سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 11:29

به قول نهنگ عبر " wow" مبارک باشه امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه راستی اینستای شما همگانی هست ؟ میشه منم بیام

ممنون نیلو جون
من نهنگ عنبر رو ندیدم
اینم اینستام. Parisamehrabian

زهرا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 07:58 http://pichakkk.blogsky.com

حرف ندارین شما دوتا. لباس هاتون هم عاااااالی. هنوزم می بینم عکسا رو ذوق میکنم
ایشالله تولد خیلی خوش بگذره بهتون

مرسی دوستم
کاش تو برسی

مامان باران یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 10:56

سلام
تولد ستایش مبارک باشه
ایشاله همیشه سالم و شاد پیشت بمونه

سلام مامان دوست داشتنی
ممنونم
کاش همه ی بچه ها همیشه سالم و تندرست باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد