یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

جوابش خعلی قانع کننده بود!

می رم توی سایت مدرسه ی سپهر و قسمت نمراتش رو نیگا می کنم حساب و جبرش رو 20 شده , هندسه 19 , بعد اونوقت ادبیات 13  و عربی 10 !!! می گم سپهر هیچ معلوم هست داری چی کار می کنی خب یک کم زحمت بکش و غیر از ریاضی بقیه ی درسات رو هم بخون  

+ نمی شه  

ـ چرا اونوقت؟ 

+ چون دوست ندارم  

اعتراف نوشت : اومده بودم غر بزنم از اینکه دوباره سپهر بریس نمی پوشه و دوباره افتادیم روی دور کل کل کردن باهم ,اینکه خیلی شلخته هست و هر روز من اتاق و کمدش رو مرتب می کنم اینکه کلی حرص می خورم وقتی دفترهاش رو اینجور بدخط و نامرتب می بینم  اینکه مدام باید یاداوری کنم مسواک بزن , دست  هات رو بشور, جورابات رو عوض کن و اون در جواب همه ی این حرفای من می گه تو وسواسی هستی و اینجوری بیشتر عصبانی می شم وکلی غر دیگه ولی این پست لیلیت رو که دیدم  یادم اومد منم خیلی فرصت ندارم و سپهر هم به همین زودی از پیشم می ره و دلم واسه اینروزاش تنگ می شه   

نظرات 9 + ارسال نظر
نیایش جمعه 6 آذر 1394 ساعت 12:22

سلام.چه جالبه هرکار دوست داره انجام میده هر کار دوست نداره نه!شاید خوب باشه...گاهی حسرت میخورم....چقدددر واسه19.75های عربی و ریاضی غصه خوردم و منت معلم و دفتر مدرسه رو کشیدم..بیخودی...الان اون کارنامه ها به چه دردم میخوره؟!...از بچگی یادمون دادن واسه کاری که ازش متنفریم بهترین روزهامونو بذاریم...

عصبانی هستی ها

زهرا جمعه 6 آذر 1394 ساعت 18:57 http://pichakkk.blogsky.com/

عربی
خعلی خوب بود.
درکش می کنم! چون خودمم درسایی که دوست نداشتم رو نمی خوندم! از جمله عربی. واسه م عذاب بود واقعا

منم خیلی از درسا رو دوست نداشتم ولی می خوندمشون تا همچین نمرات درخشانی نگیرم

تنها شنبه 7 آذر 1394 ساعت 15:18

سلام عزیزم. درکش میکنم .اما متاسفانه سهم ارزیابی معدل در رتبه کنکور -اگه اشتباه نکنم-به 30 درصد رسیده بنابراین متاسفانه باید بچه ها همه این درسها رو بخونند

بعله البته اگه بخونن
تنها جان پسرا اصن مثل ما دخترا منظم و درس خون نیستن یعنی هرچی رو که خودشون صلاح بدونن می خونن

منم مثل نیایش عصبانیم

اوا تو دیگه چرا؟!!! تو که خانوم معلمی

نیایش شنبه 7 آذر 1394 ساعت 17:26

آخه روش آموزشی کشور درست نیست...و بدتر از اون روش والدینه!راستی یه کتاب کم حجم از گاندی درمورد ترس از مرگ گرفتم اگر درسا مهلت بده بخونم خوب باشه عکسشو واستون میفرستم...خیلی کم نیست حجمش ولی خب معقوله!..از دیجی کالا گرفتم

مرسی نیایش جان
حتما اگه جالب بود به منم معرفیش کن

Forough شنبه 7 آذر 1394 ساعت 18:44

به نظر من ١٠ برای عربی خیلی زیاده تلاش سپهر جان رو ستایش می کنم ،من تو کنکور سؤالان عربی رو ورق زدم رفتم سراغ بقیه ی سؤالا .

مریم یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 22:31

تف به ریا ولی من عربی کنکور 95% زدم

بابا افرین
من فکر کنم 70 و خورده ای زدم ...دقیق یادم نمیاد
قضیه مال 19 سال پیشه( وااااای باورم نمی شه 19 سال)

حمید سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 12:51

شما قطعا از من با تجربه تر هستین ولی یه چیزی به ذهنم رسید اینکه چرا علایق سپهر خان رو پر وبال نمیدین در راستایی که میخواین.اگه واقعا ریاضیش خوبه توی این علاقه به صورت مفید غرقش کنین!! توی تمام فعالیت های علمی المپیادی ریاضی شرکتش بدین و به این علاقه احترام بذارین حتما زیاد ازش تعریف کنین
بعد این ها سعی کنین درس های مثل عربی و که دوسنت نداره تحریک شه به دلیل مسایل جانبی بخونه
مثلا اینجوری "سپهر جان تو که تو ریاضی انقد خوبی حیف نیست عربی و ادبیات مسخره رو (بهش بفهمانید شما هم عدم علاقش رو قبول کردین) نخونی؟"

یا

سپهر جان اگه قرار باشه مدیر جایی بگه که کدوم دانش آموزش ریاضیش از همه بهتره واسه مسابقات شاید نمره عربیت نذاره که بگه!میان میگن اگه ریاضیش انقد خوبه عربی چرا نمره نمیگیره (البته کاملا باید روحیه سپهر جان رو در نظر بگیرین

یا

اگه سپهر خان اهل رقابتن میتونیم قوه ی حریف طلبیش رو یجوری تحریک کنین.
من یادمه خودم تو اون دوران علاوه بر اینکه اتاق تمییز نمیکردم کلی هم حس میکردم در یه سیاره جدا زندگی میکنم کسی منو درک نمیکنه. همه همینن.
صرفا خواستم کمکی کرده باشم
با بهترین آرزوها برای شما و خانواده نازنینتون

ممنون بابت راهنمایی و کمک تون

آذر شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 14:24 http://dahe40.blogfa.com

دقیقا مث من و شازده !!! هم نمرات و هم کارهای شخصی اش


پس شاید مشکل از جنسیتشون هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد