یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اولین تجربه

تصمیم گرفتم برم توی کار نتورک و واسه اینکار یک صفحه ی اینستاگرام باز کردم و خب راستش از این همه دایرکت اقایون کلی تعحب کردم با اینکه قید شده که من متاهلم و دارای دوفرزند .هی عکس پروفایلم رو مرور می کنم یک بلوز استین بلند یقه سه سانت تنم هست و خب اره روسری ندارم ...عکسایی که گذاشتم رو مرور می کنم و متن هایی که نوشتم ..واقعا نمی فهمم چرا باید این همه دایرکت قلب وخوبی؟..داشته باشم 

نمی دونم چی بگم یعنی اینقدر ارزشهای اخلاقی توی جامعه پایین اومده یا توی فضای مجازی اینجوریه ...توی صفحه ی شخصی خودم هیچ وقت این مشکل رو نداشتم ولی اینحا توی این یکی دوماه که افتتاح شده بیشتر از پنحاه نفر بلاک شدن هوفففف

استرس دارم ..هیچ وقت تجربه ی کار کردن نداشتم ...نمی دونم از پسش برمیام یا نه 

این ادرس صفحه ام healthy_by _biz

خوشحال میشم اگر تجربه ای دارین بهم کمک و راهنمایی بدین


نظرات 12 + ارسال نظر
ورد وی کاپیتال چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 18:15 http://world-way-capital.blogsky.com

اگه در زمینه نت ورک کار میکنید به وبلاگ من هم سر بزنید. به زودی توضیحات بیشتری در خصوص این روش سرمایه گذاری تو وبلاگم خواهم نوشت.

ممنون

زهرا از خوزستان پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 12:21

بسلامتی ان شاالله موفق باشی ...منم با اینکه نوشتم متاهل اما باز دایرکت سلام خوبی اهل رابطه ای دارم
وبلاگ اینک اگه بری میتونی ازش راهنمایی بخوایی اونم کار نتورک رو یه مدته که شروع کرده.

سلام زهرا
راستش مدل زندگی اینک و طرز نگاهش به زندگی فرسنگ ها با من فاصله داره و عصبیم می کنه واسه همین خیلی وقت هست خودازاری رو کنار گذاشتم و اونجا نمیرم

سپیده پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 12:29

مشکل اینجاست که خیلی از خانم های متاهل الان دارای مشکلات اخلاقی هستن، البته بلانسبت شما و خانم های وب، منظورم همه نیستن اما متاسفانه تو این دوره زمونه بسیار میبینیم. خب طرف میاد یه تیری تو تاریکی میندازه ببینه طرفش اینکاره هست یا خیر! اصلن متاهل بودن و دارای فرزند بودن ملاک نیست.

جای تاسف داره واقعا

ستاره پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 15:36

سلام.
من خواننده خاموشتان هستم. شاید فقط 2 بار اینجا کامنت گذاشتم.
من هم پیج ام را تازه راه اندازی کردم. متاسفانه هنوز در جامعه ما فرهنگ استفاده از تکنولوژی و خیلی چیزای دیگه، جا نیافتاده. من که هر وقت یا اینجور مسائل مواجه می شم، محل نمیذارم و اگر هم ادامه یافت، طرف را ریپورت و بلاک میکنم.
به نظر من، همچین مواقعی آدم، بهتره که کار خودش را بکنه. اگه هم یکی خواست، مزاحمت ایجاد کنه، سرجاش بشونیم.

سلام ستاره جان
باهات موافقم منم دارم سعی می کنم بدون حرص خوردن ندیده بگیرمشون

زهرا جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 17:42 http://pichakkk.blogsky.come

هنوز یه عقل کلی پیدا نشده بگه ببین خودت چکار کردی که بهت پیام میدن؟
تازه حجابت رو هم رعایت کنی بهت پیام نمی دن
بیخیال شون پری. اصلا حرص شون رو نخور. همون بلاک کن و خلاص. تا دلت بخواد آدم مریض ریخته تو اینجور فضاها و هیچکس از دست شون آسایش نداره.
و البته با سپیده هم موافقم. والله من که یه بار به یکی شونم گفتم متاهلم، خیلیم شیک فرمودن خب باش!!!!
احتمالا باید قید کنیم متاهل و متعهد!!!


سعی می کنم حرص نخورم ولی نمیشه
فعلا که هی دارم بلاک می کنم فقط به خودم شک کردم که خب اخه مگه من چی می نویسم یا چه عکسی می زارم که اینجور بازخوردی داره

اصلا مشکل از همون حجابه

زهرا جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 17:51

دیگه تو صفحه ی خودتون پست نمیزارید؟

چرا می زارم ولی دیر به دیر چون دیگه وقت نمی کنم
اینقده بدم میومد از ادمایی که همیشه سرشون توی گوشی هست حالا خودم همینجوری شدم

زهرا از خوزستان جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 18:22

سلام
والا منم کلی حرص میده اما خاموش میخونمش به خودم گفتم به تو چه کاسه داغتر از آش بشی و براش حرص بخوری هر جور دلش میخواد زندگی کنه
وبلاگ هزار سال سی سالگی نویسنده اش نازلی نیکان هست اونم نتورک کار میکنه تو پیجم به نام مای لایف نازلی هست سوالی داشتی ازش بپرس اما بهترین روش تبلیغه زیاده امیدوارم که موفق بشی

مرسی زهرای عزیز
وبلاگ هزارسال سی سالگی رو پیدا نکردم یعنی توی بلاگ اسکای بودها ولی هیچ مطلبی توش نبود انگار وبلاگ تعطیل شده بود
توی اینستا هم پیداش نکردم متاسفانه
اگر بتونی ادرسش رو برام بزاری یا توی صفحه اش تگم کنی ممنون میشم

ربولی حسن کور جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 21:25 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من که اصلا اینستا ندارم به آنی میگم برسه خدمتتون!

سلام اقای دکتر
در خدمتیم

پریا شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 07:50

پریسا جون ایشالا موفق باشی. میدونم که از پسش به راحتی برمیای. حتما بهت سر میزنم.
تو این جامعه هر کاری کنی یه عده مزاحم هستن. بهترین راه نادیده گرفتنشونه.
مامان دو تا بچه خوشگل و بانمک میدونم پیروزی با توئه

مرسی عزیزم از این همه انرژی مثبت
پریا جان اکانت اینستات همون هست که عکس پروفایل سه نفره داره؟
اسمش هم ترکیب پریا با عدد هستش؟

پریا شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 11:57

آره عزیزم همونه. خوشحال میشم فالوم کنی. اما قول بده باز اینجا بنویسی میدونی که چقدر این نوشته هاتو دوست دارم. وقتی از سپهر و ستایش میگی دلم پر از عشق میشه

پریا پسرت خیلی خواستنی هست
خدا برات نگهش داره

لیلا شبهای مهتابی یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 15:13 http://www.yalda4000.blogfa.com

خوب خوشگلی و فیس بی‌بی و بچه موندن این دردسرا رو هم داره پریسا جانم امیدوارم در کارت موفق باشی.. فقط تلاش کن و با کوچیکترین چیزی ناامید هم نشو... ادامه بده تا رسیدن به هدف..

ممنون لیلا جان

ش چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 07:43

واقعا نمیفهمم وقتی چالش بزرگی مثل سرطان رو رد کردید چطور به چالش کوچکی مثل این حتی اهمیت میدید

ممنون بابت روحیه دادن
راست میگین , از پسش برمیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد