یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یعنی اینه دروغ میگه؟!

داریم باهم بحث میکنیم که همون اول همسرجان می فرمان تو داری جبهه می گیری و گوش نمی دی و صدات رو بلند می کنی میگم ولی بنظرم تو دقیقا داری همین کار رو می کنی و میگم اصلا ایندفعه فیلم می گیریم تا معلوم بشه کیه که بحث رو خراب می گنه

هیچی دیگه موقع بازبینی من فقط داشتم به این دقت می کردم که چقدر چاق شدم و هی به همسر می گفتم یعنی واقعا همینقدر چاقم و هی همسر می گفت اصل مطلب رو بچسب و به زبان بدنت مخصوصا چشما دقت کن منم گفتم اه ولش کن بابا اصلا تو درست می گی ولی اخه من چرا اینقده چاقم و بعدشم رفتم بخوابم که بیشتر غصه نخورم

توی اینه اینقدری که توی دوربین چاق بودم نیستم ها 

ایشششش

 


نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 15:54 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من که میگم وقتی فهمیدین خودتون مقصرین دنبال یه بهونه میگشتین تا موضوعو بپیچونین

سلام اقای دکتر
اینو یادتون باشه همیشه حق با خانوماست و اونا هیچ وقت مقصر نیستن

رها دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 23:43

عالی هستی مثل همیشه❤

پریا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 10:31

بابا پریسا جون بیخیال دیگه چاق و لاغر چه فرقی میکنه آخه؟!!!
منم یه خواهر دارم اسم اونم پریسا ست همیشه توهم چاقی داره. خیلی چاق و خپل نیستا اما همش ناراحت که من چاقم!
به اونم همش میگم فقط مواظب سلامتیت باش. اونم بهم میگه اگه منم مثل تو هی میخوردم هی میخوردم اما چاق نمیشدم همینو میگفتم.خخخخخخخ

همون دیگه تو از اون مدلا هستی که هرچی می خورن چاق نمیشن واسه همین متوجه نمیشی چه دردناکه ادم چاق بشه
ولی واقعا خوش بحالت

لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 22:48

به نظر من شما رژیمتو بگیر ورزش هم حتما.. ولی بیخیال باش و بهش فکر نکن فک کنم استرس بیشتر وزن رو میبره بالا. مطمئنم تا عید 8 الی 10 کیلو کم میکنی

مرسی از این همه انرژی مثبت لیلا جان

سمیه.س جمعه 27 مهر 1397 ساعت 08:57

من و همسرم هم همین الان با هم بحث کردیم اونم رفت بیرون
کلا هم همین حرفای همسر شکا رو به من میگه البته منم حرفای شما رو به اون میگم
قرار شده یه بار فیلم بگیریم ببینیم کی راست میگه
نتیجه ش مهم نیست
خدا کنه آینه راست گفته باشه بهم

معلومه که ما خانوما درست میگیم
راهکار افق رو انجام بده و دوربین رو فقط روی صورت زوم کن

افق جمعه 27 مهر 1397 ساعت 16:35 http://ofogh1395.blogsky.com

پیش از فندق کوچولو من که چوب کبریتی بودم مدام تعجب میکردم از اینکه خانما به طور ویژه مادران چرا اینقدر ذهنشون درگیر تناسب اندام و اضافه وزن هست.پیش خودم میگفتم بابا سخت نگیرید دیگه حالا چی هست،یکی دو کیلو این طرف و اون طرف
حالا دیگه به مرحله ای رسیدم که با عکس سرتاپایی قهر کردم :-)
شما هم دفعه ی بعد دوربین رو صورت تنظیم کن
به نظر من که دوربین ها خنگ هستن ،همه چیز اوکی هست و غصه مخور :-)

بهترین کار همینه افق جان
خدا اون فندق رو برات ببخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد