یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

انگار اون قبلا ها که کوچکترین تغییر رو به ادم گوش زد میکردن واسه من بهتر بوده ها

چندوقتی بود اصلا بفکر اضافه وزن و این حرفا نبودم می دونین که من کلا دائم الرژیم ( کلمه ی جدید هست:) )هستم .اینقده هی بهم گفتن بابا سخت نگیر تو که خوبی و حالا این یک شب رو بیخیال شو یا این یکدونه شیرینی که چیزی نیست و در کنار پیاده روی نکردن ها که از خرداد دیگه پیاده روی صبحگاهیم رو قطع کردم باعث شد که چاق بشم اونم نه یکذره و دوذره ها ...خودم احساس میکردم چاق شدم ولی فکر میکردم فوقش سه چهار کیلو اضافه کرده باشم ولی وقتی امروز رفتم روی وزنه و دیدم نه کیلو اضافه کردم نزدیک سکته کنم. اخه نه کیلو!!!! واقعا بی انصافیه ..نمی دونم چرا هیچکی هم نمی گفت چاق شدم فقط امروز یکی از دوستام گفت انگار چاق شدی ها و منم یلافاصله رفتم روی وزنه و شوکه شدم و البته بعدترش نشستم مفصل شام خوردم و گفتم از فردا رعایت میکنم ولی بعدترش یادم افتاد از اول مهر بهتره چون اون موقع می تونم دوباره پیاده روی هام رو بعد از رسوندن ستی به مدرسه شروع کنم ..منظورم اینه که نهایت شوکم دراین حد بود و فقط چندساعت دووم داشت...ولی جدای از شوخی باید فکری بکنم خودم می دونستم که سریع چاق میشم واسه همین همیشه رعایت می کردم ولی دوست ناباب و شرایط ناجور و اینا دست به دست هم دادن و باعث بوجود اومدن همچین فاجعه ای شدن


دایی ممر نوشت: میگه کلی غوره پاک کرده داریم می خوای برات بیارم میگم وااای طفلی عروس جان ,غوره پاک کردن زحمت داره تازه اون طفلی سرکار هم میره خب چه کاریه اماده می خریدی. من که دلم نمیاد بیام زحمت های اون طفلی رو بردارم میگه نخیر پرنسس خانوم دست نزدن خودم پاک کردم گفتم اهان خب پس. اشکالی نداره وظیفه ات بوده فردا میام سهمم رو می گیرم

 

نظرات 8 + ارسال نظر
رها یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 19:44

اشکال نداره سریع با رژیم و ورزش کم میکنی من 48 روز پیش زایمان کردم الان برگشتم به وزن قبل حاملگی☺

48 روز!!!
خوش بحالت

زهرا(fan of uncle mamar) سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 00:21

کشتید دایی ممر روووو. نکنید باهاش اینطووور.

فن دایی ممر

فری جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 18:54

خوب حالا یه مدت هم چاق باشی چه عیبی داره
چه خواهر شوهر خوبی هستی.

اره منم دارم به همین نتیجه میرسم

پریا دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 13:35

ولش کن بابا پریسا جون چاقی هم عالمی داره ...
چه خواهر شوهر خوب و مهربونی هستی عزیزم. یکم بیا پیش خواهرشوهر من درس یاد بگیر.خخخخ

لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 19:50

عزیزم دوباره رژیمت رو شروع کن.. ناامید نباش زودی به وزن قبلیت برمیگردی... من خودبه خود کم کردم. 59 بودم شدم 57.وزنی داریم و مرتب وزنمو میگیرم عادت کردم.جدیدا صبح ها یه بطری آب که توش لیموی تازه با پوره هاش میریزم با خودم میبرم مدرسه و فک میکنم تو کاهش وزن تاثیر داشته...و خوردن چای سبز. من برا سرحالی تو مدرسه میبرم ولی حس کاهش وزن هم دارم. پریسا جون شما هم شروع کن

اره باید شروع کنم
چه خوب که بدون دردسر وزن کم کردی

افق پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 11:18 http://ofogh1395.blogsky.com

شگفتا از این دایی
از این کارا هم میکنه؟!!!

بعله

سمیه.س جمعه 6 مهر 1397 ساعت 00:12

تو در هرررر حالتی قشنگ و دلبری دختر

قربونت

دوزیست یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 16:19

من مدتیه یک رژیم جدید رو شروع کردم و فوق العاده موثر بوده
روزى سه وعده غذا و در هر وعده هرچى میخواى میخورى اما فقط یک وعدش میتونه کاربوهیترات داشته باشه.
بین غذا ها هم مطلقا هیچ چیز نمیخورى . این دومى از اولى هم مهمترهو اصلش همینه
هرچى خواستى بخورى بذار کنار و بعد از وعده غذایت بخور
یک رژیم دیگه هم هست که فقط یک اصل داره
هرچى میخواهى بخور اما در طول روز ١٦ ساعت باید هیچ چیز نخورى فقط آب چایی یا قهوه تلخ. مثلا اگر ساعت شیش بعد از طهر شام میخورى تا فردا ساعت ١٠ صبح قردا مطلقا هیچ چیز نخورى انگار میخواى برى آزمایش خون بدى.

ممنون از محبتت و رژیمی که برام گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد