یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

برنامه ریزی واسه تعطیلات

امسال هفته ی اول رو مرکز دنیا هستیم و به پیشنهاد همسرجان قراره زودتر راه بیوفتیم و سر راهمون دوشب کاشان باشیم و یک شب هم اردستان .کاشان رو خیلی دوست دارم کلا شهرهای کویری حال و هوای خاص خودشون رو دارن که واسه من دلپذیره قبلا هم کاشان رفتم ولی اون موقع ها ستایش نبوده و اونجا رو ندیده و نمی دونم براش چقدر جذاب خواهد بود ولی مطمینم سپهر لذت خواهد برد چون دفعه ی پیش کوچیک بود و جیزی از تاریخ و معماری نمی دونست . اینبار می خوام شهر زیرزمینی نوش اباد رو حتما برم از بس ازش تعریف شنیدم کلی مشتاق دیدنش شدم .چیزی راجع به اردستان نمی دونم و باید یک سرچی بکنم ببینم چه جاهای دیدنی داره 

هفته ی دوم هم مشهد هستیم .امسال مامان اینا واسه اولین بار سال تحویل رو تنها هستن اخه همیشه یا من یا یکی از داداشا پیش شون بودیم ولی امسال که من مرکز دنیام و داداش خارجی هم اونور اب ها و دایی ممر جان هم قراره سال تحویل رو خونه شون باشن و روز بعدش برن مشهد ...مامان یک کم حس دلتنگی داره و بهش میگم خب می خواین امسال لحظه ی سال نو برین حرم که تنها نباشین ..فعلا که تصمیمی نگرفته ولی می دونم همیشه دلش می خواد لحظه ی سال نو توی خونه اش باشه 

هفته ی دیگه وقت سفارت داریم و نسبت به دوسال قبل یک کوچولو روند ویزا گرفتن تغییر کرده و احساس میکنم سخت گیرانه تر شده از بدشانسی ارز هم کلی گرون شده و نمی دونم اصلا بتونیم بریم یا نه ...فعلا نمی خوام بهش فکر کنم و هروقت ویزا مون اومد براورد هزینه میکنم و تصمیم می گیریم هرچند که دلم واسه برادرزاده یک ذره شده و شاید فقط تا پیش اونا بریم و زود برگردیم 


پ.ن: امیدوارم مشاور سپهر واسه سه روز زودتر به استقبال تعطیلات عید رفتن خیییلی دعوام نکنه 


نظرات 5 + ارسال نظر
یه مامان سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 10:35

مگه میشه مادر بود و نگران نبود

لیلا شبهای مهتابی سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 18:44 http://www.yalda4000.blogfa.com

من هر وقت برنامه ریزی طولانی مدت میکنم بهم میریزهفقط برنامه ریزی کوتاه مدت مثلا برا فردا اکی میشه برنامه ریزیت خیلی خوب و دقیق بود امیدوارم بهتون حسابی خوش بگذره.من از اونجایی که برنامم کنسل میشه مرتب به صورت سورپرایزی تعطیلات رو سپری میکنم یعنی ممکنه یهو تو دل شب چمدون ببندمو حرکت کنم.

این مدل سورپرایزی هم جذابه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 21:15 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سفر خوش بگذره اردستان نرفتم تا حالا بعدا تعریف کنین برامون

چشم حتما

رها سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 22:20

بهتون خوش بگذره

ممنونم

تنها جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 00:10

خوش بگذره مامان عزیز
مرکز دنیا کجاست اون وقت ؟!

ممنون تنها جان
همسرجان به شهر و زادگاهش میگه مرکز دنیا و معتقده این شهر کوچولوی واقع در استان اصفهان بهترین شهر دنیاست و واقعا مرکز دنیا واقع شده هرکی هم شک داره متر رو برداره و اندازه بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد