یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

لذت های کوچک زندگی

وقتی شبانه دارین می رین پارک محل برای برف بازی پسرت همه اش حواسش بهت باشه که یک وقت سر نخوری و از پله ها دستت رو بگیره و تازه هی به پدرش هم تذکر بده که سمت مامان برف پرت نکن سرما می خوره 


نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 00:31

وااای واااای ....عاشق این جنتلمن شدم.....پسر جدی ولی پر از احساس و مهربون و غیرتی ....بیخود نیست هر حرفی رو که ازش نقل قول میکنی طرفدارشیم صددرصد... آخرین اخبار از کوبندن خونه بغلی..ما از همون موقع بقچمونو بستیم و آواره ایم..یه 3 روز برگشتیم خونه که امروز 7 صب با صدای مهیبی پریدیم تو حیاط...خونه داشت میفتاد.عملیات گودبرداری و پی برداری خونمون به نهایت خودش رسید و مهندس بی وجدان گفت سقوط خونتون نزدیکه:.احتمالا هفته بعد برگردیم خونه .البته اگه نیفتاده باشه .گوشیمو فلش کردم همه چی پاک شده آدرستو از گوگل پیدا کردم .ناراحت:

سلام لیلا جان
حالا حالاها برنامه دارین با یک همسایه ی در حال ساخت و ساز
خوش بگذره

مهسا چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 19:41

پسر های مامان دددددوست

یه دختر یکی یکدونه چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 23:53

سلام مادر مهربون
بنازم به این مادر
خداحفظش کنه
کاش منم الان بچه داشتم
با اشتباهم هنوزم مجردم
و تنها 14 روز دیگه باقیمانده که 29 سال تمام بشه
شروع 30 سالگی که نگرانشم اصلا دوسش ندارم
از این عمری که ازم گذشته راضی نیستم
بی هدف نمیدونم احساس میکنم ته جاده ام
نه راه پیش نه راه پس فقط در حسرت سالهای رفته
برام دعا کن باقی عمرم با هدف و رضایت قلبی بگذره

کلی راه هنوز پیش روت مونده
از وقت های باقی مانده استفاده کن و لذتش رو ببر
درضمن تولدت هم مبارک
سی سالگی خیلی دلنشینه
شروع دهه ی جدیدی از زندگی مبارکت

تنها پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 20:27

آخههههه چه خوب !!!
من پسر میخوااااام

عزیزم

پریا دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 13:25

خیلی وقت بود نخونده بودمت. فکر می کردم دیگه نمینویسی. یهو به یادت افتادم و اومدم وبلاگت. راستش آدرس وبلاگ هم یادم رفته بود. تو گوگل سرچ کردم "یک عدد مامان" و اولین نتیجه سرچ وبلاگ زیبات بود. خیلی نوشته هاتو دوست دارم. انرژی مثبت و شوق زندگی به وفور توشون حس میشه. همیشه خوشبخت باشی عزیزم

مرسی پریا جان
چقدر کامنتت پر از انرژی بود برام

م سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 00:28 http://azyadrafteh97

سلام
سلامت و شاد باشه آقا پسرتون
واقعا این مواقع آدم پشتش گرم میشه و عاشق زندگی میشه

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد