یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اثار چهل سالگی

برمی گردم و پشت سرم رو نگاه میکنم چقدر تغییر کردم خیلی از افکار ارمان ها و اعتقادات 20 سال پیشم برام عجیبن به خیلی هاشون شک کردم شاید به تنها چیزی که 30 سال پیش اموختم و هنوزم باورش دارم جدول ضرب باشه 

چقدر ادمی پیچیده هست و چقدر این فرایند تکامل طولانی 


حیف هست که یک دوستی 20 ساله یه انتها برسه ولی وقتی می بینی تو خودت اون ادم 20 سال پیش نیستی خب پس حتما اون هم تغییر کرده و ممکنه این تغییر در جهت عکس باشه پس طبیعیه که دیگه مثل 20 سال پیش صمیمی نباشین نه؟!


نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 12:36

منم حس تو رو دارم

یعنی تو هم در استانه ی 40 سالگی هستی؟

مهسا سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 19:26

من ٣٧ ساله ام،اونقدر به چهل فکر می کنم که نگووووو.دوستش ندارم

عزیزم
ولی من 40 رو دوست دارم دیگه تکلیفت با خودت مشخصه و منتظر اینده نیستی و اینده برات همین لحظه هست و من چندماه دیگه 40 ساله میشم

سمیه.س چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 17:39

چطوری چل ساله؟
من در آستانه 33 سالگی هنوز دارم با همسر میجنگم که کی بچه مچه دار شیم پس؟ لا اقل یه اقدامی بکنیم بلکه هم اگه یهو مشکلی داشتیم بریم دمبال درمان. الان من بحران 33 سالگی دارم فقط
البته 6 ماه دیگه دقیقا 33 سالم میشه. ولی خو دلیل نمیشه هنو بحران دارم
خو داشتیم راجع به چی حرف میزدیم؟
هاااا بحران شما.
راستی چطوری چل ساله؟

لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 17:24 http://www.yalda4000.blogfa.com

چه خوب که دیگه استرسشو نداری من دارم.ولی خوب چه میشه کرد...زمان رو نمیتونیم متوقف کنیم..فک میکنم حسش مثل ورود به 30 سالگی باشه...ولی عجیبه من سابهاست حواسم به سنم نیست که چند شدم یا قراره چند بشم؟؟ با اینکه هر سال هم مرتب تولد میگیرم و کلی مهمون و دوست هم دعوت میکنیم ولی خوب بیخیال مهم کیفیته نه کمیت....و همچنین اینکه مگه خانما از 25 هم بالاتر میرن؟؟؟ نه والا

محمدرضا شنبه 30 دی 1396 ساعت 03:01 http://masire-zendegi.blogsky.com/

سلام
میشه ما جوونا هم راهنمایی کنید :))
بر میگشتین بیست سالگی چه کاری را میکردین و چه کاری را انجام نمی دادید؟

سلام محمدرضا
والا تا این مسیر رو خودتون طی نکنین که به اون چه باید برسین نمی رسین
منم احتمالا همین مسیر رو دوباره طی میکردم فقط شاید شاید روی اعتقادات و عقایدم پافشاری نمیکردم و بقیه رو هم به خاطر همین عقاید قضاوت نمیکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد