یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

امیدوارم تورلیدرهامون خوب باشن

هنوز چمدون نبستم در صورتی که دو روز دیگه راهیم  

داداش خارجی اول مرداد میاد و عروسی ۷ مرداد هست و پسرجان از 24 تیر به مدت 6 هفته باید بره مدرسه و واقعا نمی دونم واسه چه تاریخی بلیط رفتن به مشهد رو بگیرم هم دوست دارم تمام مدتی که داداش ایران هست منم مشهد باشم و از عمه بودنم نهایت استفاده رو ببرم و هم اینکه سپهر بیشتر از یک هفته مجاز نیست غیبت کنه خلاصه سردرگم هستم 

چه حیف که سپهر از این اکیپ دوستاش داره جدا میشه تازه راه افتاده بودن کلی برنامه های موسیقیایی و غیر موسیقیایی داشتن و تازگی ها دورهمی های ورزشی مثل بولینگ و فوتبال و شام رستوران هم اجرا می کنن و کلی من از اینکه سپهر اینهمه مستقل شده لذت میبرم ولی حیف که هرکدوم دارن یک ور می رن  

هی بقیه تشویقم می کنن که واسه عروسی برادر جان یک تغییرات اساسی بدم و موهام رو یک رنگ و هایلایت متفاوت بکنم ولی نمی دونم چرا ترغیب نمیشم همیشه موهام همین قهوه ای تیره بوده درواقع هیچ وقت رنگ نکردم و از وقتی هم که مجبور شدم رنگ کنم اکثر مواقع همین طیف رنگ موهای خودم بوده و هیچ وقت روشنشون نکردم اخساس میکنم اونوقت دیگه خودم نیستم انگار با شحصیتم جور نیست در صورتی که رنگ های روشن رو روی موهای بقیه کلی هم پسندیدم ولی واسه خودم نمیشه خلاصه که فکر نکنم گول بخودم و رنگ موهام رو تغییر بدم  

امیدوارم روسیه از ما استقبال گرمی بکنه و یکی دوروز حداقل هوا افتابی باشه اخه دلم می خواد دامن بپوشم :)) 

دیگه برم چمدون ببندم

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 03:24 http://www.yalda4000.blogfa.com

به به ...به سلامتی پریسا جوننن...خوش بگذره .عکس بزاری ها...یادت نره

مرسی لیلا جون
چشم حتما

زهرا چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 22:18 http://pichakkk.blogsky.com

نگران سپهر نباش. شک نکن که تو مدرسه جدید هم اکیپ خودشونو با دوستای جدید تشکیل می دن
عه، چه حیف که نمی تونی مشهد زیاد بمونی
ایشالله سفر بیخطر باشه و خوش بگذره بهتون خیلی

مرسی زهرا جونم

الهام پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 12:35

سلام عزیزم ..وقت بخیر ...من الان چندوقته ک وبلاگتون و میخونم .امیدوارم موفق باشی ...من چندساله کارمند اژانس هواپیماییم امیدوارم اژانس خوبی و برا سفرتون انتخاب کرده باشید و از سفرتون لذت ببرید

ممنونم الهام جان

فری سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 12:04

خوش بگذره بهتون. لیلا جان عکسها شون رو توی اینستا گذاشته.

مرسی
بله چندتا دونه عکس البته من عکاس خوبی نیستم وسوژه هام بیشتر بچه هام هستن برعکس همسرجان که عکاس قابلی هست

افق شنبه 10 تیر 1396 ساعت 10:02 http://ofogh1395.blogsky.con

یهو دلم یه هوای به خنکی روسیه خواست
این روزها و روزاهای پیش رو ----به خودم قول دادم درباره ی گرمای هوا غر نزنم.ولی خوب ارزوی هوای خنک که میتونم بکنم

چقدرهم که این روزا هوا داغ شده
درسته که اونجا حسابی خنک و دلچسب بود اما حتی تصور سرمای زمستونشون استخونام رو میلرزونه اینکه رودخونه با اون عظمت یخ بزنه

ربولی حسن کور شنبه 10 تیر 1396 ساعت 23:04 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
منتظر سفرنامه ایم!

سلام
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد