یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دلخوشی های کوچولو

عارضم خدمتتون که واسه روز پدر با یکی از دوست جان ها که به تازگی دوست جان شدن ( دخترا مون باهم همکلاسن و بعد از پروژه ی جابر باهم صمیمی شدیم) تصمیم گرفتیم همسرجان ها رو سورپرایز کنیم که مثل اینکه یک کوچولو زیاده روی فرمودیم  یعنی در حدی زیاده روی محسوب میشد که دایی جانمان که مدافع بلامنازع اینجانب هستن وقتی قضیه رو فهمیدن یک چشم غره بهم رفت و فرمود واقعا که!!! بعدم فرمود اخرین بارت باشه همچین کار احمقانه ای کردی ......ولی خب به ما که خوش گذشت:))) ....یک قسمت از سورپرایز هم این بود که واسه دوروز متفاوت بلیط تاتر نامه ی اخر با بازیگری نوید محمد زاده رو خریدیم و دیشب دوست جان با همسرش رفتن تاتر و بجه ها رو پیش ما گذاشتن و امشب قراره ما بریم و ستایش میره پیش همکلاسیش و سپهر هم خونه ی دوقلوها رو ترجیح داد که بره .....الان کلی ذوق دارم چون سالها میشه که یک تاتر درست درمون نرفتم ..تاتر کمدی موزیکال که بشه بچه برد رفته بودم ولی تاتر واقعی نه ...مخصوصا که بازی نوید محمدزاده رو خیییلی دوست دارم  

نمی دونم چرا این پست منتشر نشده اخه ظهر نوشتم و فکر کردم منتشر شد ...تاتر عالی بود و من بیش از بیش عاشق نوید محمدزاده شدم 

این روزا علاوه بر تحلیل ها ی همسرجان راجع به انتخابات شنونده ی تحلیل های سپهر هم هستم .خدا به دادم برسه

نظرات 5 + ارسال نظر
رها جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 00:44

عاشق نوشته هاتونم پریسا خانوم

ممنونم

ربولی حسن کور شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 16:53 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مگه برای سورپرایز چکار کردین؟؟!

رستوران رزرو کرده بودیم و واسه اینکه بکشونیمشون به رستوران زنگ زدیم و گفتیم تصادف کردیم

فاطمه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 17:21

وای سورپرایز عالی بود

فری سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 15:16

وای چه قدر به سورپرایزتون خندیدم

الناز سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 02:38

خدایی ازت بعید بودااا اون روحیه ملو چه تهاجمی شدی پرییی

اینقده کیف داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد