یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

مدرسه

امسال سپهر تغییر مقطع داره و دبیرستانی میشه و ازمون ورودی مدارس رو داره ,مدرسه ی خودشون  قبل از عید یک ازمون درون مجتمع برگزار کرد و اعلام کرد که سی درصد ظرفیتش رو از روی همین ازمون برمیداره و بقیه اش رو باازمون رسمی که 23 اردیبهشت برگزار میشه و تمام کسانی که متقاصی تحصیل در این مدرسه هستن شرکت می کنن , پر می کنه .خب قبل از ازمون باید از بین مدارس علامه به ترتیب الویت سه تاش رو انتخاب میکردیم و سپهر اصرار کرد و اولویت اول رو شعبه ی کارگر نوشت اخه مثل اینکه قویترین شعبه اش هست و بعدش من کلی غر زدم که بابا جان دوره و کلی باید توی ترافیک بمونی و راصیش کردم که بره اولویتش رو تعییر بده حالا که رتبه اش اومده و خوب شده هر روز که از مدرسه میاد کلی غر میزنه که هرکی میشنوه من اولویت اولم رو ابشناسان انتخاب کردم بهم میخنده اخه کارگر خیییلی بهتره و من با این رتبه خیییلی راحت میتونستم برم اونجا و همه ارزوشون اینه که برن اونجا و خلاصه کلی غر, بعدم میگه مامان جان ببین اگه انرژی اتمی قبول بشم که میرم اونجا وگرنه فقط میرم کارگر

هیچی دیگه الان زنگ زدم مدرسه و اولویت سپهر رو عوض کردم فقط مطمینم سال اینده کلی از وقتش توی ترافیک تلف خواهد شد

دیگه گذشت اون زمانی که من براش مدرسه انتخاب می کردم و اون بی هیچ حرف و حدیثی میرفت الان خودش واسه خودش صاحب نظر شده و تصمیم میگیره 

کفش ستی هم هنوز به نتیجه نرسیده یکدونه دست دوم پیدا کردم به قیمت یک میلیون و هشتصد ولی خیلی داعون بود فعلا دارم میگردم و اونم فعلا داره باهمون کفش های اسکیت غیر حرفه ایش میره

ما تازه پروژه عید دیدنی رفتن توی تهران رو استارت زدیم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 21:03 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خوببش اینه که بعدا حق هیچ شکایتی نداره

الف.واو سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 01:44 http://www.havabanoo.blogsky.com

:))
پسرخاله ى من هم چند سال پیش یادمه زور زورى رفت شعبه ى کارگر با اینکه خیلى دور بود اما میگفت میارزه:))
موفق و خوشحال باشید مامانى ستى جان
عکس از ستى و اسکیتش واسمون نمیذارى؟؟؟؟:)))

خب پس فقط پسر من یکدنده نیست
والا هنوز واسه ستی کفش نخریدم و منتظرم یک دست دوم خوب گیرم بیاد

آذربانو سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 09:27

با سلام
ببخشید من از سرچ مدرسه علامه به وبلاگ شما رسیدم از قرار آقا پسر شما در این مدرسه تحصیل کردن، میتونم سوال کنم که دوره ابتدایی هم اونجا بودن؟ کدوم شعبش؟ در کل راضی بودین؟ سختگیری زیاد درسی داشتن؟ با عرض پوزش ممنون میشم اگه فرصت داشتین پاسخی از جانب شما داشته باشم.

سلام اذربانوی عزیز
سپهر مقطع راهنمایی علامه طباطبایی بود و الانم داره واسه مقطع دبیرستان خودش رو اماده می کته
دبستان رو توی یک مدرسه ی دولتی گذروند
من اطلاعی از اوضاع مقطع ابتدایی ندارم ولی از راهتمایی خیلی راضی بودم

آذربانو چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 09:24

با تشکر فراوان

الناز سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 02:40

سپهر اومد دبیرستان و من هنوز کنکور میدم
این بچه ابتدایی بود اولین بار که دیدمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد