یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

اولین کنسرت

امشب پسرجان با دوستان گروه موسیقیاییش( گفته بودم که با چندتا از هم مدرسه ای هاش گروه موسیقی تشکیل داده و باهم تمرین می کنن؟) رفتن کنسرت همنوازی ارغوان سایه در فرهنگسرای نیاوران و خب این اولین تجربه ی مشترک من و سپهر هست و از لحظه ای که بردمش جلوی در خونه ی دوستش تا همین الان که بهم گفت سوار ماشین بابا شدم یعنی چیزی حدود 4 ساعت فقط استرس داشتم ..نکنه گم بشه ..نکنه اتفاقی بیوفته

خلاصه منی که سر شب خوابم تا پاسی از شب از نگرانی بیدار موندم و الان که خیالم راحت شد که کنسرت تموم شده و سوار ماشین شده چشمام گرم شدن

برم بخوابم که فردا کلی مهمون دارم بابت تولد ستی


نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 11:07 http://Pichakkk.blogsky.com

بله بله. گروه موسیقیایی
البته فک نکنم اینجا تعریف کرده باشی قبلا.
ای بابا پری. سخت نگیر. گم بشه هم پیدا میشه خواهرجان، یعنی پیدا می کنه خودشو سپهر خیلی پسر عاقلیه
تولد ستی هم مبارک باشه. بوسش کن از طرف من

اسم گروهشون از ارعوان به سروناز تعییر پیدا کرد
هوففف می دونم ها ولی بازم استرس داشتم
مرسی دوستم

نیایش جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 13:43

امان از نگرانی همیشگی ماماناماشالا پسر بزرگ واسه چی گم بشه

مامانیم دیگه

نگار شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 17:27

سلام خوبی ستایش خوبه تولد خوب برگزار شد ؟؟؟

سلام ممنونم
بله به خوبی برگزار شد

ربولی حسن کور چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 16:30 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ای بابا نگران چی بودین؟
سپهر خان که مردیه برای خودش

سلام
واسه من هنوز پسر کوچولوم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد