یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دوستان جدید

به لطف ستی دوتا دوست جدید پیدا کردم منتها خودم از تفاوت حدااکثری که بینشون هست در تعجبم یکیشون عاشق مد و فشن و کارهای زیبایی هست و من با این دنیا تقریبا بیگانه ام ولی دوستش دارم و دنیاش و هیجان هاش و دغدغه هاش برام جالب و قشنگه و باهاش ارتباط برقرار می کنم ولی اون یکی عاشق مکاتب ایسم دار و  موسیقی سنتی هست که بازم من تقریبا با این دنیا هم بیگانه ام ولی از همنشینی و همصحبتی باهاش لذت می برم اما این دوتا باهم هیچ جوره کنار نمیان عوضش سه تا دخترامون حسابی باهم دوستن . منم اصراری ندارم جمع های دونفره ای که جداگونه با هرکدومشون دارم تبدیلش کنم به جمع سه نفره و خب هروقت با یکیشون قراری می زارم احساس تکلیف می کنم که حتما با اون یکی هم یک قرار بزارم البته کفه به سمت بانوی ایسم دار می چربه چون همسرجان هم با همسرشون ارتباط گرفتن و البته که خودم هم همسرجانش رو می پسندم و خب این باعث میشه که ارتباطمون از حد عصرونه های خانومانه فراتر بره به پیک نیک و شب نشینی برسه ولی خب این وسط هی احساس عذاب وجدان می کنم که اخی اون یکی گناه داره ها . خود درگیری هست دیگه :))) 

 

ستایش داره شعر یار دبستانی رو با همون اهنگ و تقریبا همون متن شعر می خونه فقط بعضی جاهاش متن شعر عوض شده و از شیطان بزرگ و دشمن و اینا حرف می زنه بعد سپهر از اون اتاق داد می زنه این چرندیات چیه می خونی؟ ستی هم می گه سر صف یادمون دادن و سپهر با تاسف سرتکون می ده و زیر لب غر غر می کنه و می گه دیگه نخون .شعر به این خوشگلی رو خراب کردی 

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 21:35

تو جز من اجازه نداری با هیشکی دوست بشی
منم که میشناسی
مکتبم دیکتاتوریه!!!!!
آیکن الکی باد شدن مث بادکنک

زهرا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 00:12 http://Pichakkk.blogsky.com

چی میگه این الناز؟ مکتب چیه؟
گفتی کی می ریم چلوکبابی من بلیط بگیرم خودمو برسونم؟

الناز بیا پاسخگو باش
هروقت تو هم برنامه رو نصب کردی

نیایش چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 16:04 http://my-these-days.blogsky.com/

این مدارس با تحریف های عجیب غریبشون به شعر یار دبستانی هم رحم نکردن؟! عجب ها...

هوفففف

الناز چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 17:44

زهرا من شاکی م
کامنت من حرفی درباره بنی داشت
حذف شده

بنده بی تقصیرم
هرچه فریاد دارید بر سر امریکای جنایتکار و بلاگ اسکای بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد