یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

گوشهایش

اینجانب تابستون ستی رو بردم پیش یک دکتر پوست در مشهد و اونحا با این تفنگهای گوش سوراخ کن گوشهاش رو سوراخ کردم خب تا یکماهی که همون گوشواره هایی که دکتر داده بود گوشش بود و فقط هر روز توی گوشش می چرخوندم و خیلی وقت بود می خواستم درش بیارم که نمی ذاشت و داد و بیداد می کرد واااای دست نزنی ها یک وقت درد می گیره تا اینکه یکماه پیش دوست جانش حین بازی لطف گرد و گوشواره اش رو کند !! البته کلی جیغ و داد و گریه هم داشتیم و بعدشم گوشواره ی پروانه ای که واسش گرفته بودم گوشش کردم البته راحت گوشش نرفت و دیگه اجازه نداد درش بیارم و تا نزدیک می شدم دادو بیداد که وای دست نزنی ها یک وقت درد می گیره تا اینکه چندشب پیش درش اوردم و وقتی با دستم گوشش رو لمس می کردم برجستگی احساس می کردم بردمش دکتر و گفتم نکنه عفونت کرده باشه که دکتر گفت نه ولی حالا یک پماد بهت می دم ... اما حالا دیگه گوشواره گوشش نمی ره انگار توی همین دو سه روز که گوشش نبوده سوراخش گرفته شده . ایششششششششش بهش  دیگه نمی برم گوشش رو سوراخ کنم چون طفلی کلا بیخیال گوشواره شده  

 

الان دوتا پاییز هست گه خیلی دلم می خواسته برم شهرستانک ولی هردفعه نشده حالا ببینم تا این پاییز تموم نشده می تونم یک جمعه رو بهش اختصاص بدم  

 

mahnaz عزیز نمی دونم از دست من چه کمکی برمیاد من ایمیل هام رو خیلی دیر به دیر چک می کنم اگه دوست داری شماره تماست رو بزار یا همینجا توی کامنت ها سوالات رو بپرس تا اگه تونستم کمکت کنم . مطمینم دخترت به سلامتی این دوران رو طی می کنه  

نظرات 11 + ارسال نظر
نیایش یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 19:30 http://my-these-days.blogsky.com/

چه سریع سوراخ گوش بسته شده!!

اوهوم

سوری یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 22:21

منم اون برجستگی رو دارم دکتر گفته برا سوراخ کردن گوشواره اس پس تا بزرگ سالی همراهشه من گوش دخترمو سوراخ نمیکنم خودش بزرگ بشه دلش خواست به نظرم رسم جالبی نیس مث رسم پرسینگ مماخ هندی ها وووی

ولی من که این برجستگی ندارم
الاتم ستایش خودش خواست که گوشش رو سوراخ کردم

سوری یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 22:23

اگه خیلی گوشواره دوس داره براش گوشواره مغناطیسی بخر.

داره ولی مثل گوشواره ای که از گوش اویز بشه نیست

سوری دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 15:24

امان از این دخترا. منم فقط ی گوشمه اون یکی نیس. نگران نباش. پر که نمیشه فقط ی کم باید فشار بیاری. چون میترسه نمیذاره

واقعا ایشششش

زهرا دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 18:54 http://Pichakkk.blogsky.com

من که قبلا نظر کارشناسیم رو ابلاغ کردم
حالا من سال به سال هم گوشواره نذارم بسته نمیشه گوشم. آیکن فخرفروشی و اینا

بلی از نطرات کارشناسی شوما مستفیض شدیم
مال منم بسته نمیشه

ربولی حسن کور دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:09 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چه زود بسته شده

موافقم

الهام از همدان دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 23:45

عزیزم من هم این مشکل ستایش جون رو داشتم البته برای دوتا سوراخی که به لاله گوشم زدم بهترین راه حلش اینه که از این گوشواره هایی که حالت دایره دارند و بسته میشوند بخرید و پماد تتراساکلین بزنید و هر شب گوشوتره رو در حالی که تو گوشش هست به پماد اغشته کنید و بچرخونید تا خوب بشه تا یکی دو ماه هم در نیارید و فقط دائم بهش بگید گوشواره ها شو تو گوشش بچرخونه من چون خیلی دوست داشتم لاله گوشم رو سوراخ کنم و از طرفی هم خیلی درد داشت اخرش با این روش موفق شدمم اهان قبل از این که گشواره رو گوشش کنید با اسپری لیدوکایین بزنید براش هم ضد عفونی میشه هم دردش نمیاد

مرسی الهام جون از راهنماییت
امروز می رم اسپری لیدوکایین بگیرم و ببیتم موفق میشم

کیانا چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 22:40

سلام نه عزیزم گوش به این زودی بسته نمیشه !!صبر کن یکم دردش آروم بشه بعد دوباره گوشوارش را گوشش کن ..حتما تتراسایکلین پمادش را بخر و بزن به گوشوارش و گوشش بعدا تلاش کن و دوباره بنداز.من احتمال بسته شدنش را خیلی کم میدونم.چون درد داره نمیگذاره گوشش کنی.

والا انگار بسته شده چون رفتم واسش هم تتراساکلین گرفتم و هم زایلاپی که گوشش رو بی حس کنه و بزاره دوباره تلاش کنم تا شاید گوشواره گوشش بره ولی نشد که نشد

گندم پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 19:48

سلام اصلا سوراخ کردن گوش با این تفنگها خوب نیست . این بلا سر دختر من هم اومد هر دو سوراخ عفونت کرد و بدبختی داشتیم . با سوزن باید سوراخ می کردی وقتی بسته شد بردمش با سوزن سوراخ کردند . بعد نخ کردند تو گوشش و نخ ها رو چرب می کردم و می چرخوندم . این گوشواره ها چون بدل هستند بعد از چند روز معمولا حساسیت زا هستند . البته امیدوارم تا حالا خوب شده باشه . اگر دوباره با تفنگ سوراخ کنی همین اش است و همین کاسه مگه اینکه از همون اول گوشواره طلا گوشش کنی

اتفاقا یکی دیگه هم بهم گفت که اونم با این تفنگ ها نتونسته و گوش بچه عفونت کرده و از این داستان ها ولی اخه من یکبار اون گوشواره بدلی ها رو دراوردم طلا گوشش کردم و تقریبا دو ماهی از قضیه ی سوراخ کردن می گذره و ایندفعه که هوس کردم گوشواره اش رو عوض کنم وقتی دراوردم و دوروزی هیچی گوشش نبود دیگه نشد که گوشواره گوشش کنم

یه مامان شنبه 8 آبان 1395 ساعت 12:50

اوه اوه سوراخ کردن گوش با نخ و سوزن. یاد مامانبزرگم افتادم با یه سوزن دستش و بعد شربت به لیمو برای به حال اوردن من.
کلا مصیبت این فقره کارها. انشالا زودی خوب میشه و سوراخ گوششم باز میشه

اخی
دیگه بیخیال گوشواره و سوراخ گوش شدم

گندم یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 23:07

شما از ترس بیهوش و بی حال شدی
وگرنه دردش کمه
مادربزرگی که گوش دختر منو سوراخ کرد اول با پنبه الکل کلی گوش را ماساژ داد و بعد به راحتی سوراخ کرد گفت اینطوری دردش کمه . اصلا یک بچه را تو خواب گوششو سوراخ کرد بیدار نشد . یک بچه هم داوطلبانه اومد و گوششو داد و هیچی نگفت

اره منم معتقدم بیشتر ترس داره تا درد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد