یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

همیشه مهاجرت برام غم انگیز بوده مخصوصا اگه مهاجر یک متخصص باشه

زنگ می زنم مطب دکتر کودکان سپهر( البته ستی رو هم می بردم پیششون ولی چون ازسن  یکسال و نیم رفت زیر نظر متخصص انکولوژی دیگه به دکتر ناصری می گم دکتر سپهر :) )و ازمنشی می پرسم که خانوم دکتر ( اخه زن و شوهر هردو پزشکن.اقا, متخصص کودکان و خانوم, متخصص پوست و مطبشون یکجا هست) چه ساعت هایی تشریف دارن .منشی جواب می ده خانوم دکتر دیگه مطب نمیان. قطع می کنم و واسه دوستم که خواهرزاده ی اقای دکترهست پیام می ده که دایی و زندایی خوبن؟ چرا مطب رو تعطیل کردن؟ و جواب می شنوم که مهاجرت کردن 

یکدفعه توی دلم خالی میشه احساس می کنم یکدفعه پشتم خالی میشه .

اقای دکتر بود که حرف های منو جدی گرفت و سپهر 15 ماهه ام رو به یک متخصص قلب معرفی کرد و بعدها هم همین اقای دکتر بود که منو فرستاد پیش یک انکولوژ واسه ستی 

خیلی وقت بود که دختر و پسر اقای دکتر واسه ادامه ی تحصیل از ایران رفته بودن و اقای دکتر و خانومش هم هرچند وقت یکبار می رفتن و یکی دوماهی می موندن و برمی گشتن هیچ وقت فکر نمی کردم کلا برن 

خیلی ناراحت شدم و نمی دونم بازم می تونم یک پزشکی پیدا کنم که اینجور بهش اطمینان داشته باشم 



نظرات 5 + ارسال نظر
الناز شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:26

دلم گرفت

منم

سوری یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 10:13

وقتی کشورما بهشون بها نمیده حق دارن.

یه مامان یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 21:40

الان بهترین کار برای تحصیل کرده ها همینه. اینجا وایسن از این همه بی قانونی سکته میکنن .
افسووووس و صد افسوووووس برای وطنم.

اره می دونم حق دارن
ولی اخه الان من چه کنم

کیانا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 11:08

پری جانم!!!!حق دارن والا!!!منم باشم میرم!!!!
حالا دکتر اطفال را ولش کن......(نکنه قراره بسلامتی سومی بیاد.....هنوز دنبال دکتر اطفالی پری جانم)؟!؟!
اگر دکتر پوست خوب پیدا کردی .من را هم خبر کن!!!!!

وای خدانکنه کیانا جان
زبونت رو گاز بگیر
اخه من هنوزم اگه سپهر بدجور مریض بشه می رم پیش همین اقای دکتر حتی گاهی ستی رو هم پیشش می بردم ولی حالا نمی دونم چی کار کنم
والا من می خواستم خال بردارم و همین دوستم که خواهرزاده ی دکتر هست بهم پروانه ساکت رو معرفی کرده نمی دونم چطوره حالا برم پیشش اگه خوب بود خبرت می کنم

samira یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 17:43

سلام
میشه از همین پزشک که خیلی قبولش دارید، بخواید که پزشکی را بهتون معرفی کنن که مورد اعتماد خودشون هست؛ نمیشه آیا؟

دیگه رفتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد