یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

از سری ماجراهای پسرجان

به اتفاق عروس جان و سپهر و ستی میریم شهربازی و سپهر اصرار می کنه سوار ترن هوایی بشه و منم می گم می ترسم و باهات نمیام پس تو هم نرو .عروس جان می فرمان من باهات میام و با سپهر سوار ترن هوایی میشن و موقعی که ترن داشته یواش یواش بالا می رفته شازده خطاب به عروس جان می فرمان حوصله ی جیغ ندارم ها گفته باشم !!! عروس جان طفلی هم می گه ولی سپهر این نامردیه و من به عشق جیغ زدن سوار شدم و سپهر هم می بینه که تند رفته فورا جوب می ده البته منظورم تو نبودی و جلویی ها رو می گفتم :)))


نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 18:13 http://pichakkk.blogsky.com

سپهر خیلی پسر سختیه
یعنی من هر موقع می بینمش یکی از چالش هام اینه که چطور باید باهاش برخورد کنم

دقیقا
فکر کن عروس طفلی با خودش گفته اوه اوه وقتی سپهر اینه ببین مامانش چیه
خلاصه که پسرجان گربه رو دم حجله کشته

کیانا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 13:24

عجب عجب !!!!!
اندر اخلاق نیکو و پسندیده این پسر جان شما چیزی میخواستم بگویم .....ولی چون میدانم همسر جان اینجا رفت و امد دارند!!!!میترسم ناراحت شوند لذا سکوت مینماییییییییم!!!!فقط به ذکر جمله خداوند به ایشان همسری صالح و صبور عنایت فرمایند بسنده میکنیممممممممم!!!!باشد که رستگار شویم.آامین!!!!!

واقعا نیازمند یک همسر صبور هست

الناز یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 21:35

من اگه سوار ترن بشم فکر کنم سقوط کنه
آیکن جان کوچولو!!!

منم کلا ترسو هستم برعکس همسرجان که پایه ی این کاراست

ساناز سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 14:31 http://javrashvajanan.blogfa.com

عجب پسری
ولی مهربونه که سریع تغییر موضع داده.

به روش خودش خیییلی هم مهربون هست

بچه قورباغه چاق چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 20:27

آفرین به این گل پسر .چقدر این آقایون مظلوم هستند .کی پس می خواهید ایمان بیاورید تا رستگار بشین .والا

ربولی حسن کور شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 11:20 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خوشم اومد
از حالا داره اقتدار خودشو نشون میده!

یه مامان چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 07:03

پریسا جان کجایی دقیقا کجااایی؟
بابا این چه وضع وبلاگ داریه آخه.
به ماااااهه مطلب نذاشتین خبببب.
مسیولین رسیدگی کنید خبببب

وااااای شرمنده حق داری
حتی لپتاپم رو هم باز نکرده بودم تا کامنت ها رو ببینم

.النا شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:46

ی ماهه کوشی

سعی می کنم دیگه غیبم نزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد