یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

جام جهانی!!!

پدر جان و پسرجان نصف شبی نشسته اند پای تلویزیون و دارن فوتبال نیگا می کنن (البته مستحضر هستید که چون من زود می خوابم در نتیجه از ساعت 10 شب به بعد واسه من نصف شبه) بیشتر از اینکه نیگا کنن حرف می زنن و تفسیر می کنن و جالبه که اکثر مواقع هم نظراتشون مخالف هم هست و اصرار دارن که با صدای بلند همو قانع کنن .بین مکالمات شون هی کلمه ی سردار ازمون رو می شنوم و با خودم می گم مگه چندتا سردار توی فوتبال داریم اون یکی سردار اسمش یک چیز دیگه بودها تازه اون مدیر باشگاه بود یعنی این یکی سردار اومده تیم ملی خریده؟ هی غلت می زنم و هی سردار ازمون می شنوم یکی ازش تعریف می کنه و اون یکی بد میگه .بلند میشم و روی تخت میشینم و با خودم می گه مگه اصلن ما رفتیم جام جهانی!!!! بلند میشم می رم توی پذیرایی و می گم ما رفتیم جام جهانی؟ یکدفعه دوتاشون ساکت میشن و با تعجب نگام می کنن و سپهر می گه نه مامان .حالا کو تا جام جهانی . می گم مگه الان فوتبال های جام جهانی رو نمی بینین ؟ جواب می شنوم نخیر این جام ملت های اروپاست ؟ با تعجب می گم واااا یعنی این سرداره رفته یک تیم اروپایی خریده ؟ ...کدوم سردار مادر جان؟ ... سردار ازمون دیگه..... اون که سردار نیست فقط اسم کوجیکش سرداره و بازیکن تیم ایران هست .... الان شما دقیقا دارین بازی بین کدوم تیم ها رو می بینین ؟... المان و اوکراین.... پس چرا هی سردار ازمون سردار ازمون می کنین ..... مامان جان میشه بری بخوابی  

و اینگونه می شود که اینجانب متوجه می شوم که الان یورو 2016 هست و این سردار با اون سردار فرق فوکوله :))))  

فقط من اخرشم نفهمیدم اگه بازی بین اوکراین و المان هست چرا پسرجان و پدرجان سر سردار ازمون بحث می کردن! 

نظرات 9 + ارسال نظر
پت دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 16:28 http://chocoholic.persianblog.ir

منم عنوان رو که دیدم گفتم احتمالا در مورد جام اروپاست! :))) ما کشته شدیم از بس در مورد مسابقه ها صحبت میشه سر کار. کل برنامه های فوق کاری حول مسابقه هاست!!!

تا یکماه همینه

یه مامان دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 21:56

خعیلی باحال بود. سردار آزموووووون اطلاعات فوتبالیت زیر خط فقره هاااااا.

آذردخت سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 11:46 http://azardokht.blog.ir

دختر عمه سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 15:52

وای یاد خودم افتادم دقیقا إحساست خودم

شیوا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 16:59

چه خوب بود که ما مادرها کمی خودمون رو آپتودیت میکردیم

من کلا فوتبال دوست ندارم

اسمان سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 20:10 http://sweetlife61.blogsky.com/

عزیزم چقدر وقتی بچه ها بزرگ می شن دنیا متفاوت میشه

خیلی

نیایش سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 21:23

مسابقات اروپا چی هست اصلا؟ سردار کیه؟!
شما اگر اطلاعات فوتبال ندارین خدارو شکر کنید چون من اینقدر نشستم پای کتاب که اطلاعاتم درباره کل زندگی زیر خط فقر رسیده! حتی تابستون هم آزمون دارم

عزیزم

لیلا شبهای مهتابی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 03:02 http://www.yalda4000.blogfa.com

هی وااااای من.....باز تو میدونی سردار آزمون چیه...من اصلا هیچی نمیدونم...مگه این روزا فوتبال داریم؟؟؟؟ نمیدونم چرا هیچ وقت فوتیالی نشدم.........این مردا و پسرا چجوری پای مسابقاتش میخکوب میشن؟؟؟؟؟؟؟

منم فوتبال ذوست نمی دارم

الناز پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 21:34

منم نفهمیدمم

تو دیگه کلا فوتبالی نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد