یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

روزهای بهاری

تراس با گلهای ناز و نسترن و میخک و مینا پراز گل و خوشگل شده یک گلدون مستطیل کوچولو هم کاکتوس کاشتم و گذاشتمش روی تراس هرچی هم به فرشته جان(بانویی که توی کارای خونه بهم کمک می کنه ) می گم لطفا به این کاکتوس اب نده گوش نمی ده و تا چشم منو دور می بینه بهش اب می ده :))) خلاصه امیدوارم این کاکتوس از اب فراوان و بقیه ی گل ها از افتاب تند و تیز جون سالم بدر ببرن و حداقل تا اخر تابستون دووم بیارن  

من از بی نظمی و بی برنامه گی متنفرم و متاسفانه مدرسه ی ستایش همینطور بود من عادت کردم که اول سال بهم یک برنامه مشخص بدن که توش معلوم باشه بچه در یک سال تحصیلی چه کارهایی انجام می ده و چه روزهایی جلسه ی عمومی هست و چه ساعت هایی میشه معلم رو دید  با اینکه فوق العاده از معلم پیش دبستانی راضی بودم ولی ازبس از دست مدیریت کلافه و ناراحت بودم که دیدم نمی تونم این وضع رو واسه یکسال دیگه هم تحمل کنم و علی رغم اینکه اینجا ستایش کلی دوست پیدا کرده ولی واسه سال اینده یک مدرسه ی جدید ثبت نامش کردم و امیدوارم هم خوب باشه و هم ستایش بتونه دوستای خوبی پیدا کنه  

بالاخره مامان راضی شد چندروز بره مشهد .بهش گفتم حداقل برو پالتو و لباسای گرمت رو بزار خونه و چند دست لباس خنک تابستونی بیار و اینگونه شد که فرداشب راهی مشهد هست امیدوارم واسش خوب باشه و با دیدن دوستاش روحیه اش عوض بشه 

این روزا ساعتها با لپ تاپ توی سایت های مختلف مثل skyscanner و  booking.com می چرخم و برنامه سفر می چینم و براورد هزینه می کنم .حالا خوبه بهمون ویزا ندن  انصافا خیلی می خوره توی ذوقم  

این روزا یک استرس به جمع نگرانی ها و استرس هام اضافه شده اونم اینه که توسط گشت نامحسوس دستگیر بشم اخه من معمولا موقع رانندگی حجاب ندارم یعنی نمی دونم چرا این روسری لامصب تا من میشینم پشت فرمون هی سر می خوره و میاد پایین باز قبلا که موهام بلند بود و با گیره می بستم روسری تا روی گیره سرمی خورد و از اون پایین تر نمی رفت ولی الان که موهام کوتاه هست روسری جان خیلی راحت روی موهای صاف و لخت من سر می خوره و روی شونه ها جا خوش می کنه خلاصه اگه دیدین از من خبری نشد بدونین که روسری کار دستم داده :)))) 

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 17:47

مثل من.منم هر وقت میرم بیرون همش استرس دارم که بگیرنم.

هوفففف از دست اینا

کیانا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 23:31

سلام
هر چهارتا تون با هم اقدام کردید !؟یا شما و دوتا بچه ها !؟

سلام کیانا
اره چهارتایی باهم

مامان فرنیا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 08:12 http://FARNIAGOLI.NINIWEBLOG.COM

سلام من همیشه وبلاگتون را میخوانم و یک جورایی خواننده خاموش هستم فقط گاهی که حرف مدرسه میزنید سرو کله ام پیدا میشه میتونم بپرسم کدوم مدرسه اسم دخترتون را نوشتید؟آخه امسال برای مدرسه دارم میگردم و چندین مدرسه رفتم اما هنوز خیلی مطمئن نیستم کدوم یکی دخترم را ثبت نام کنم فعلا علوی و امید آینده مد نظرم هست اما باز هم دنبال یک مدرسه بهتر میگردم حس میکنم توی منطقه 5دبستان دخترانه خوب پیدا نمیشه

حس ات کاملا درسته منم متاسفانه یک مدرسه که به دلم بشینه پیدا نکردم
ایندفعه ستایش رو هدی ثبت نام کردم
ببین مامان فرنیا جان واسه من نزدیک بودن و تایم مدرسه خیلی مهم هست امید اینده هم به نظرم خوب بود فقط چون هدی تایمش نیم ساعت کمتر بودبین این دوتا هدی رو انتخاب کردم

لیلا شبهای مهتابی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:19 http://www.yalda4000.blogfa.com

خخخخ اتفاقا گشت نامحسوس اون روز تو جاده جلومونو گرفت با همکارا داشتیم میرفتیم روستا و مدرسه.... یکم ماشینو ورانداز کرد یه نگاهی هم به داخل انداخت میخواست بیشتر تفحص کنه که متوجه شد یه عده معلم بینوای بچه مثبت هستیم گفت برید.... کلی ماشین نگه داشته بودن و مشغول بودن خودشونم کاملا عادی لباس پوشیده بودن یکیشون که لباس اراذل تنش بود خخخخ... داخل ماشینشون که اونور تر پارک بود هم یه خانمی که جادرشو تا دماغش کشیده بود پایین منتظر بود که واسه تفتیش خانما بیاد پایین..... این دیگه چی بود اختراع شد... کم گیر نبودن که حالا گشت نامحسوس رو کوجای دلم بزارم..... راستش منم موقع رانندگی وضعیت درستی ندارم مخصوصا جاده باشه......

کلا گیرن
یعنی من هروقت ماشین پلیس می بیتم مسیرم رو کج می کنم و از یک طرف دیگه می رم
ایششش بهشون

Forough چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:23

سلام ،خوبید ؟میشه اگه إشکالی نداره بگید منتظر وبزا از کدوم یکی از کشورهای بلاد کفر هستید ؟شاید شد در خدمتتون باشیم .

سلام فروغ جان شما لطف دارین
ویزای اتریش که دیروز گرفتیمش

پت چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 15:18

بی برنامگی نقطه ضعف اعصاب منم هست. کلا اگه به من باشه که برای تک تک لحظه هام برنامه میریزم.

وای دقیقا پت جون

نیایش چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 15:21

سلام.اینا همه جا هستن یا فقط تهران؟
دیگه مشهد که سرزمین حجابه

نمی دونم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد