یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دوست

یک سری از دوستا هستن که دوستای خودم هستن یعنی خودم باهاشون دوست شدم بدون واسطه ,یک سری از دوستا هم هستن که با واسطه باهاشون دوست شدم مثلا  مامان های دوستای سپهر یا ستایش بودن یا همسرهای دوستان و همکارای همسرجان . دوستایی که به واسطه ی مامان بودن باهاشون دوست شدم  هیچ وقت از همین حیطه ی مامان بودن خارج نشدن و دوستی مون حول و حوش بچه هامون بوده نمی دونم شاید چون غیر از داشتن بچه ی همسن و سال که توی یک کلاس اموزش می بینن هیچ وجه اشتراکی پیدا نکردم ولی با چندتا از خانومای دوستان همسرجان اونقدر صمیمی شدم که همسرجان خودش اینقدر باهاشون صمیمی نیست و خیلی وقتا بدون همسرجان هامون باهم قرار می زاریم یکی از این نوع دوستا , مامان دوقلوها هست در واقع همسرجان هامون از دوران دبیرستان تا اخر دانشگاه باهم دوست و همکلاسی بودن ولی من و این بانو اینقدر باهم صمیمی هستیم که سپهر تا همین چندوقت پیش فکر می کرد باعث اشنایی ما دوتا خانواده ما خانوم ها بودیم و یکی دیگه هم خانوم یکی از هم دانشگاهی ها و همنوردهای دوران دانشجویی هست ما تقریبا همزمان ازدواج کردیم و همزمان هم پسرامون دنیا اومدن با اینکه اختلاف اعتقادی خیلی زیادی داریم ولی به جرات می تونم بگم یکی از بهترین دوستام همین بانو هستن و باعث شد نظرم راجع به بانوان محجبه و چادری کاملا عوض بشه و با احتیاط به اونا هم نزدیک بشم شایدم تونستم بازم دوست خوبی مثل همین بانو پیدا کنم .هرچند دیگه نتونستم دوست صمیمی چادری پیدا کنم ولی به خیلی هاشون نزدیک شدم و باهم ارتباط برقرار کردیم . توی مهمونی های خانوادگیمون اون با یک چادر رنگی خوشگل و کاملا محجبه و من با یک بلوز و دامن و بدون روسری کنار هم می شینیم و کلی گپ می زنیم و کلی حرف مشترک داریم و خیلی هم خوب حرف همو می فهمیم  نه اون می خواد منو به راه راست هدایت کنه و نه من اصرار می کنم اونو به راه چپ هدایت کنم :)))) 

نظرات 8 + ارسال نظر
سوری جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:31

من که نمیتونم با غیر هم تیپم ارتباط خانگی داشته باشم واقعا خیلی خوبع شما تونستین بخصوص اون خانوم محجبه

خیلی دوست داشتنیه سوری جان

مریم جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 21:07

سلام ...خسته ی امتحانهای اقا سپهر نباشید:)))))))
منم چادری ام....ولی کلی دوست غیر هم تیپ خودم دارم که فوق العاده هم دوست داشتنی اند...شما هم از ادم های دوست داشتنی روزگار هستید حتما...

ممنون مریم جون

سوری جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:45

اصا پری جون ی جی بگم من تازگیا خیلی ناراحت میشم از آدم ها و حرکات و حرفاشون ارتباط هامو محدود کردم. نمیدونم من زیادی حساسم یا...

خیلیاش سوتفاهم هست که ذهن حساس ما درستش می کنه
من ادم سخت گیری نیستم

ساناز جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:58 http://www.javrash89.blogfa.com

خیلی هم خوب و عالی

سوری شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 10:22

هرچی آدم راحت تر بگیره بهتره

دقیقا

آذر شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 13:55 http://dahe40.blogfa.com

چقدر عالیه که اعتقادات شخصی تو روابط دوستانه تاثیری نداشته باشه
ما هم با خونواده ی 3 تا از همکلاسی های آقای خونه که همکلاسی های خودمم بودن معاشرت داریم. از قضا همسر یکی شون کاملا محجبه، دو تاشون حجاب نیم بند، منم که مثل خودت.
به راه چپ !!!

چه خوب
اتفاقا من این تنوع دوستی رو خیلی دوست دارم ادم با نظرات و تفکرات مختلف اشنا می شه
پس شما و همسرجانتون همکلاسی بودین

ی رهگذر یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 10:03

هوس کردم دوباره از اول برم مدرسه تا ایندفعه با همکلاسیم ازدواج کنم

عزیزم

نیایش پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 10:21

چقدر جالب..دوستی که به اعتقادات آدم کار نداشته باشه و راه خودشو بره خیلی عالیه

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد